Pro Touch

_MG_6092
_MG_6093
Tässäpä uuden töppöseni. Mun lonkka on kipeilly viimeset kaks viikkoa, joten ajattelin, että uusien kenkäparien osto vois olla paikallaan. Ehkä noi vanhat conssit pitäis vaan laittaa kaapin pohjalle. Toivottavasti toi mun lonkka nyt alkais olla taas kunnossa, koska olis kiva päästä kävelemään taas kunnolla.
Toinen murheenkryyni on mun puhelin. Hemmetin päivitykset oikeestiiii. Päivitin mun puhelimen ja nyt en saa mun sähköposteja enää toimimaan. Kiva. En olis halunnukaa. Tyhmät. Mä niin kaipaan kirjeitä. Jos vaan noi kaikki vois lähettää mulle kirjeenä, niin ei tarvis käydä jatkuvaa taistelua noiden sähköpostien kanssa hemmetti sentään. Murr.. ehkä vaan meen takasin nukkumaan :'D

Ainiin meillä on yritys saada Block B suomeen! Klikkaamalla tätä linkkiä http://m2t.tv/4ag voit itsekin auttaa asiassa. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm