Dancing Queen

_MG_6066
Tilasin ebaystä puhelimeeni vaan läpinäkyvän kovakuorisen kuoren. Tonne alle voi sit tulostaa ja muotoilla haluamiaan kuvia! Esnimmäisenä tähän mun kokeiluun pääsi C-Clown. Mun puhelimeen on vaikee löytää mitään kpop -aiheisia kuoria, joten tää oli ihan kätevä tapa saada millasia kuoria haluaa. 
_MG_6038
Pitkästä aikaa sain taas kuvakortin postissa. Mulla alkaa olla mun keräily kasassa, joten en niitä enää niin ahkerasti jaksa ostella. Muutamasta pitäis vielä päästä eroon ja samoin muutama saada tilalle, mut ne on aika vaikeesti saatavissa, joten kattoo ny ._.
_MG_6090
Kynteniii. Ei menny ku hetki tehä, heh.

Mut niin lupasin selitettä siitä mun koulusta. En siis yhteishaun kautta päässy opiskelemaan yhtään minnekkään. En kyllä ihan tosissani ees hakenu minnekkään, että ei mikään ihme. Äiti löysi mulle kuitenkin sopivan koulutusvaihtoehdon, Kauhajoella. Tää on mediataide-pelivisio alaan tähtäävä ja ite oon siellä suuntautumassa tohon mediaan. Tää koulu kestää vaan vuoden, jonka aikana pitäis saada aika hyvin ensimmäisen vuoden opinnot opiskeltua, eli jos ja kun haen sitten eteenpäin, niin tästä pitäis olla vaan hyötyä^^. 
Tää koulu toimii sisäoppilaitosperiaatteella, eli asun siis koulun asuntolassa. Mulla ei oo konetta siellä mukana, jonka takia tää päivitteleminen on niin vaikeeta. Toki pystyisin tabletilla laittamaan jotain, mut niistä postauksista ei tuu hyviä.. Joten mielummin odotan sitten vkloppuun. 
Oon aina luullu, et tommoset koulut olis ihan kauheita, mut todellisuudessa toi on maailman rennointa. Siellä ei pahemmin katota miten tuut ja meet, kunhan saat työt tehtyä. Meilläkin on nyt piirrustusta seuraavat 7 viikkoa vielä, ja tahti on semmoset 2-3 piirrustusta/viikko. Ihan kätevästi ne saa tehtyä ja aika menee siellä nopeesti. Odotan vaan, että päästään oikeesti sinne asiaan eli tekemään näitä kaikkia projekteja, jotka mua oikeesti kiinnostaa. Piirtäminen on yks asia mitä vihaan maailmassa, en osaaa xD Ehkä mä kestän..


Tässäpä muuten vielä ihan tuore tanssi cover meiltä. :-)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm