Let's do it now

_MG_4876
_MG_4877
_MG_4906
_MG_4878
Miten nää viikot vaan aina katoo johonkin? Tekemistä on niin paljon, että hyvä kun ehtii vähän hengähtää tässä välissä. Ennakkotehtävät painaa päälle ja oon niitä tässä yrittäny vääntää. Mun pitäis piirtää seuraavaan tehtävään.. Oikeesti hyvä ku osaan kynää pitää kädessä :'D Miks piirrustustaidot ei menny ihan tasan mun siskon kanssa? Vois luovuttaa mulle edes 1% sen taidoista, niin olisin ilonen. Mut kyllä näillä tikku-ukoillaki ollaan tähän mennessä pärjätty, joten animaatio-ohjelmat täältä tullaan... Ei kai. Onneks sentään ei oo enää lukioon suoritettavana mitään kursseja, koska varmaan hukkuisin tähän työmäärään. Mutta joo pidemmittä puheitta hyvästit taas hetkeksi. 

5 kommenttia :

  1. Alkeissa olis ostaa ihka ensinmäinen kpop albumi, niin tiädätkö voiko esim; kpoptownista tilata alaikäinen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Periaatteessa joo ja periaatteessa ei.. :'D netissä ostaessa yleensä tarvii paypala tai jos hyvä säkä käy niin pystyy maksamaan visalla. Paypalin voi tehdä mun mielestä vain täysi-ikäinen ihminen tai sitten sulla pitää olla siihen vanhemman suostumus. Jos ei kuitenkaan paypalia tarvitse niin tarviit ainaki verkkopankkitunnukset, jotka nekin saa usein vasta täysi-ikäisenä, ellei oo sit erikseen niitä hommannu.

      Periaatteessa siis missään ei kielletä, ettetkö sais alaikäsenä ostaa, mut tarviit vaan todennäköisesti vanhempiesi suostumuksen ja tunnukset, joilla maksaa.

      Voit toki suostutella äitis tekemään sulle paypal-tilin ja sitten siirtämään sinne tilille rahaa, josta voit sitten käyttää ne mihin haluat~ :)

      Poista
    2. Kiitos, infosta:) Saan varmaankin visa electron korttini (äidin susostumuksesta) verkkomaksukelvolliseksi, kunhan olen vain käynyt pankissa. :D

      Poista
    3. Juu^^ Mä en oo tohon korttimaksuun perehtyny, ku käytän ite paypalia, että en osaa siinä sitten auttaa :/ Mutta ainakin kpoptownissa on mahdollista maksaa visalla :)

      Poista

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm