From YesAsia pt. 2

_MG_4392
_MG_4393b
_MG_4395
Tulihan ne loputkin cd:t sieltä. AlphaBAT:in allekirjoitettu albumi ja EXO:n MAMA (ch press) albumit tuli ostettua tuossa ennen joulua ja vasta tänään olivat perillä. Aina jännä, että tää paketti lähetettiin aikasemmin kuin Vixx:in albumit, mutta kuitenkin se saapui myöhemmin..? No joo tiedä häntä sitten. Alphabat kyllä lämmitti mun sydäntä debyytti biisillään "Ab City" ja kun näin tän albumin yesasiassa niin olihan se pakko ostaa. Ja jälleen kun tilaa vielä jäi niin otin sitten kyytiin vielä EXO-M:än kiina version Mamasta. Tarkoituksena oli vaihtaa albumissa tullut kuvakortti Krisiin, mutta taas mun korttionni suosi ja sainkin Krisin ihan itse :--D Nyt mun Mama collection on sitten kansassa.. Tosin D.O:ta odottelen edelleen….. 

Väsäsin muuten näistä ja muista aijemminkin tilatuista albumeista unboxing videot ja ne löytyy tästä alta. En eilen niitä kauheessa tohinassa ehtinyt tekemään, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

AlphaBAT - Ab City
EXO-M - Mama
VIXX - On&On
VIXX - Voodoo Doll

2 kommenttia :

  1. Apua toi krisin kuvakortti ♥___♥ oon katteellinen sulle :DD tuun pöllii sen yöllä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa vaan kauanko oon sitä halunnu!! :D Taidan lukita sen johki kaappiin ..:D

      Poista

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm