Kuukauden suosikit - Kesäkuu

Puolet vuodesta takana päin ja toivottavasti parempi puolisko vielä edessä. Mutta kuten tuttuun tapaan, niin kuunvaihdos tietää taas suosikkipostausta. Tässä on mun kesäkuun suosikit :)

DSC_0006
Ensinnäkin mitä olisi kesä ilman herneitä? Mä en hirveesti tyksi mansikoista. En tiiä johtuuko se jollain tasolla piilevään allergiaan, koska ne tuntuu musta tosi kirpeiltä ja jossain välis rupee kutittaan suuta. Tai sit ne vaan muistuttaa mua nii paljo kirsikkatomaateista, että  kartan niitä ihan vaan mielikuvan takia. Mut joo herneet on se mun kesäherkku.
DSC_0010
DSC_0013
Ostin viime kuussa myös uuden puhelimen! Nokialaiseni ei enää oikeen halunnu toimia, joten vaihdos tuli tehtyä sitten. Päädyin sit lopulta ostamaan LG:n puhelimen ja ainaki toistaiseks oon ollu tyytyväinen. 
DSC_0022
En tiiä miks rupesin käytämään rannekelloa koulun loputtua, mut jotenkin oon saanu siitä kivan kesä"korun"lol.
DSC_0024
Tää Etude Housen BB -voide on kyl pelastanu mun kesän. Normaali meikkivoide, jota käytän talvisin olis ihan liian raskas ja aiheuttais mulle vaan näppylöitä. Tää on paljon kevyempi kesään, mut tässä on kuitenkin aurinkosuojaa ja sitä BB-voiteelle ominaista hoitavaa ominaisuutta. Suosittelen!
DSC_0033
Ja viimesenä, se mitä ei BB-voiteesta saa muulle iholle, niin se otetaan sitten muualta. Eli aurinkorasvasta. Mitä enemmän suojaa sen parempi :'D SPF 50 riittäköön. 

//This time let's take a look to what products/things have been my favorite during June. I dont really like strawberries so my summer sweet is peas. BB-cream and sunscream protect me from sun during summer and I also bought new phone in June.

2 kommenttia :

  1. LG~!! se on hyvä valinta, tosin oma kokemus onki vuonna 2011 ostettu hupelin joka on vielkin käytösssä :D
    herneet on hyviä, mansikat yliarvostettuja, kirsikat parhaita^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooohhh toivottavasti tääki kestäis :D

      Kirsikatki maistuu mun suus liian kirpeeltä xD

      Poista

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm