Pure

_MG_5332
_MG_5339
_MG_5403
_MG_5396
Ihan näin alkuun ette malta odottaa tän kuun kuukausikatsausta! Hyvänen aika mitä täydellisyyksiä taas meille suotu. Ei oikeen tiedä että mistä sitä alottais kuuntelemaan. Itunes raukka on varmaan ihan sekasin ku joutuu tämmöselle koetukselle. Koita kestää Honey!
Tää on tääs tämmönen mitäostinviimeviikolla-postaus. Pahoittelut!! Mun elämä vaan on tosi tylsää tällä hetkellä kun yritän kerätä rahaa opiskeluihin ja muihin menoihin. Mutta pääsinpäs ainakin opiskelemaan! Vielä pitäis lähettää hyväksymiskirje sinne koululle mutta minkäs teet kun et ehdi ottaa ees kenkiä pois jalasta, koska kohta taas mennään. Joten on aika vaikeeta ottaa sit sitä kynää käteen ja kirjottaa niille se vastaus saatika viedä sitä postiin. Enköhän mä sen kuitenkin saa viimestään huomenna kun oon luvannu muutenkin mennä postiin. Nyt olis vaan vähän pakko muistaa. 
Mun ostoskoriin on kuitenkin kuluneella viikolla löytäneet muutamat kynsilakat joita kokeilin nopeesti. Tykkäsin ihan hyväksi noi lakat, tosin toi pinksu lähti aika nopeesti pois kynsistä  sellasina liuskoina. Liekö syynä sitten kynsiöljy, jota olin laittanu ennen lakkausta. Ei tainnu olla ihan kuivaa kun niin nätisti lähti kynsistä lakat. Mun kynnetki on ihan kauheen näköset koska töissä katkee valehtelematta ainakin yksi kynsi päivässä. Lisäks kädet kuivuu kun erilaisia johtoja käsittelen.
Kauheesti tekstiä ja kauheesti asiaa. Lisäks vihdoin toi b.a.p:n tän vuoden kalenteri tuli! Oon huono muistamaan päiviä, niin ehkä toi auttaa... tai sit ei. Lisäksi tilasin Ruotsista noita Victoria's Secret body mist -tuoksuja. Pari työkaverii kehu noita niin pääti koittaa, ja Suomesta en ainakaan nopeesti selaamalla löytäny mistään tilattavan niitä niiin naapurista sitten.
_MG_5399Ah sitten voi kuulkaas. Olin jo ihan luovuttanu tän suhteen, mutta tänttädää täällä se on!
_MG_5401
Nimitttttäin D.O:n Mama ver. A korean press photocard. Ostin oman Sehunini Youtubesta aikoinaan ja vaihdoin sen tähän D.O.seen. Luulin jo, että tulin huijatuksi sillä päivä kun lähetimme kortit oli joskus 2013 lokakuussa. Kortti oli palautettu omistajalleen kuulemma muutamaan otteeseen ja sillä kesti aina tosi kauan lähettää se uudestaan. Nyt melkeen vuoden jälkeen sitten vihdoin onnisti! Nää on suht. harvinaisia ja kalliita, joten oon ilonen, että se tuli perille. Nyt on enää yks D.O hukassa ja sitte olis Exo collection kasassa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm