Kysymyksiä

1. Harrastukset?
- Tällä hetkellä harrastan tanssia lähinnä. Voisin kuitenkin laskea photocard tradingin, bloggaamisen, videoiden editoimisen, albumien ostelun ja kynsien lakkailun harrastuksikseni. Viimesin on kuitenkin jääny, taas, vähän vähemmälle töiden takia ;__;














2. Kellä on kaunein lauluääni?
- Kysyttäessä kauneinta oletan, et tähän halutaan naisen nimi vastaukseks? Mä en pahemmin kuuntele naisartisteja, joten enpä osaa nimetä ketään. Jos miehistä kysytään niin ehkä Vixx:in Leolla tai B1A4:n Sandeulilla

3. Jpop vs Kpop? Miksi valitsit juuri sen?

- Kpop ehdottomasti. En oo koskaan oikeen kuunnellu jpoppia, mut nykyään oon ettiny muutamia artisteja. Jotenkin japanin kieli ei vaan sovi laulettavaksi mun korvaan ja näin kpop kuulostaa paljon sulavemmalta. Muutenkin kpop on visuaalisesti mun silmään paljon miellyttävämpää.














4. Paras TV sarja?
- En ees muista koska olisin kattonu TV:tä (jos eilisiä viisuja ei lasketa). Voihan sarjoja kattoa netistäkin.. Oikeesti sarjoja en kato, mut näitä kdramoja, eli joku 20 jakson "näytelmiä" kattelen kyl silloin kun aika sallii. Toistaiseksi suosikkeja on ollu The Heirs, Flower Boy Ramyun Shop, Oh My Lady sekä Full House Take 2.

5. Näet maassa 100€, mitä teet setelille?

- Mun mielestä yli 50€:n setelit pitäis ilmottaa poliisille? Oonko ihan väärässä? XD Joten luultavasti veisin sen poliisille~ Jos kuitenkin olis laillista pitää se, enkä tuntis omantunnontuskia, niin laittaisin varmaan albumeihin noi rahat... :'D

6. Salattujen elämien henkilöistä ensinmäinen, joka tulee mieleesi?

- Peppi? Se on niin rasittava, että tuli ekana mieleen.

7. Miten vietätät/vietit äitienpäivää?

- Leivottiin kakku äitille ja käytiin moikkaamassa mummeja.




















8. Oletko sujut vartalosi kanssa?
- Joo kyllä mä oon. Ehkä vähän kaipailen niitä lihaksia (eritoten vatsalihaksia), jotka luistellessa vielä oli.

9. Mitä ajattelet kuvasta?
















- "Ei muumit käy grillillä" tuli ensimmäisenä mieleen :'D

Kiitos Repe Joelle "haasteesta" josta tein vain puolet, koska oon tähän jo vastannu aikasemmin. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm