Hello, Hello

Apua, mulla on ihan liikaa kuvia julkastavaks ja en oikeen tiiä mistä alottaisin. No jos yritän käyttää tiivistystä ja kertoa parista asiasta viime viikolta :--) Kuunnelkaahan tää biisi ja varsinki kattokaa noita tansseja!!! En tykkää mistään k-popista yms., mutta toi biisi ❤ 
Oltiin Iidan, Johannan ja Millan kaa kaupungissa. Käytiin eka syömässä aasialaisessa ravintolassa ja sen jälkeen mentiin kattoon leffaan lumikki ja metsästäjä. Vaikka oon kuullu hyviä kommentteja leffasta,  itse ku istuin siellä en nähny leffassa mitään erikoista tai kehumisen arvoista. Se oli enmmänki outo leffa. No okei, ei se ollu niiiiin huono, mutta se "äitipuoli" oli rasittava!
Oltiin siis leffassa maanantaina ja heti tiistai aamulla klo 9 lähettiin perheen kanssa kohti Sulkavaa ja Sätkälän säpinöitä. Kuitenki eka pysähdyttiin Tuurissa ja noi kuvat onki siltä matkalta. Oli aikaa kuvailla aina siinä välissä ku pysähdyttiin jollekki bussipysäkille korjaamaan autoja :--D Tuurista en oikeestaan löytäny muuta ku kynsilakkoja ja joitan kynsitarroja, mut oli silti kiva käydä sielläki pitkästä aikaa. Laitan koko matkan ostoksista postausta myöhemmin, heti kun jaksan kuvata ostokset! Joka ei luultavasti tapahdu ainakaan tänään, koska oon 38 asteen kuumeessa ja limaa tulee vaikka mistä :-( Toivottavasti ei se viimevuotinen keuhkokuume vaan uusiutunu. Naureskeltiinki äitin kaa, ku about tasan vuosi sitte mulla alko toi keuhkokuume ja nyt oon samoin oireis :-D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm