This won't stop 'til I say so

Heipähei! Voin jo näin alkajaisiks kertoa, että mun "runosuoni" ei oikee "syki" tänään, joten tää teksit tulee luultavasti olemaan sellasta ei luettavan ja sekavan tekstin välimaastoa. Sen lisäks, et painan joka kirjaimen väärin ja sana on kirjotusvaiheen jälkee joku ihan muu, kun mikä pitäis olla, niin mun kuvausintokaan ei oo kovin ahkeralla päällä ollu näinä parina päivänä. Koska yritän säästää, olen laiska ulkoilemaan ja muuten vaan mielikuviteeton (saa laittaa kommenttia, et miten sana olis oikeesti pitäny kirjottaa) ei tääkään postaus yleisestä paskanjauhannasta eroa. Elikkä, jos on jotain ideoita mitä haluatte nähdä, kuulla, ihasama, nii niitäki saa ehdottaa. No eipäs mulla sen enempää, että heissan vaan :--)

2 kommenttia :

  1. Sori, spämmään sua? No joo, se sana olis "mielikuvtukseton".

    Halutaan:
    - kuulla kun Erika laulaa Eric Saadea
    - nähdä sun kalenteria enemmän
    - että lumet sulaa
    - ai vitsi ei se ollutkaan sun vallassa
    - seinäkiipeilemään teidän kanssa
    - kameran käyttö-tutoriaali (tää ei oo mulle vaan sun muille 106 lukijalle)
    - kuulla, miten lautailu meni
    - enemmän listoja
    - vastaus erikseen jokaiseen tän listan kohtaan
    - että kerrot terkkuja Jimille
    - muumiconssit
    - näin teet muumiconssit-tutoriaali
    - näin sotket kalenterin-tutoriaali
    - näin et keskity kouluun
    - m&m cookies
    - vieläkö tarvit inspiraatiota?
    - rakkaudentunnustus mulle
    - tietää miten teidän luistelikausi on menny
    - en keksi enää

    <3<3<333

    Sori oon vähä väsynyt. Mut joka kohtaan erikseen vastaus si!!!

    VastaaPoista
  2. Nojooo... :D Pyritään toteuttamaan:)

    Mä en muute pysty kommentoimaa sulle jonku takia? Mut ihanat CONSSIT <3

    VastaaPoista

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm