Shelf for my lovelies


_MG_6362_MG_6389
_MG_6359
_MG_635gg
_MG_6368
Mun paappa teki mulle mun pyynnöstä tommosen hyllysysteemin, johon saan laitettua kynsilakat. Toi määrä ei näytä kamerassa paljolta, mut usko pois, kun noi kaikki on erilaisissa laatikoissa, saa niitä laatikoita kaivaa hyvän hetken ennenku löytää etsimänsä. Nyt kun lakat on vielä nätisti seinällä, niin siitä on helppo kattoo, et mitä värejä sulla on ja mitä vielä puuttuu. Esim mulla on muutamia tuplakappaleita lakoista, koska en vaan oo muistanu et mulla on jo semmonen tai lähes samanlainen. Tosta on kans helppo miettiä, et mitä värejä olis kiva käyttää seuraavaan lakkaukseen jne.
Mun huoneessa toiki on vähän niinku oven takana/kaapin sivussa kiinni, et se ei oo niin näkyvillä. Koska en välttis halua mitään hervotonta kynsilakkakokoelmaa mun silmille nähtäviks niinku joka päivä. Oon itte tosi tyytyväinen^^ Onko täällä muita kynsilakkahamstraajia? :D

2 kommenttia :

  1. Aaaa mäkin tahdon, mutta tällä hetkellä mun lakkamäärät mahtuu vielä toistaiseksi Memeboxin pakettiin, josta leikkasin kannen pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh lucky you :'D mulla oil varmaan kolme sellasta samaa kokoluokkaa olevia laatikoita pullollaan lakkoja.. Yritä nyt sieltä penkoo jotai sitte XD

      Poista

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm