Obsession guy

_MG_6148
_MG_6149
_MG_6145
ll'
Ahh iloinen kpoppari täällä taas. Siitä on aika pitkä aika kun oon viimeks saanu ihan fyysisiä levyjä, joten tässä olis taas. B1A4:n ja C-Clownin levyjä oon odottanu saapuvaks kohta pari kuukautta, ja onneks ne tuli jo! C-Clown on mun uusin rakkaus ja pakko sanoo, et tolla levyllä ei ollu yhtäkään huonoa biisiä ja kaiken lisäks toi photobook on ihan mahtava. Paras biisi levyltä on kyllä silti Let's Love (나랑만나), mutta hyvänä kakkosena tulee Babyface ja Yeah.
B1A4:ilta Solo Day on luultavasti yks mun lemppareista ja sen takia ajattelin hankkia tän albumin. Tajusin just, et en osta normaaleja albumeija enää pahemmin ollenkaan. Vaikka nimmareilla varustetut on kalliimpia, niin mun mielestä ne on sen arvosia. Ainut vaan, että niitä alkaa olla jo niin paljon,  että en tiiä mihinkä laittaisin niitä enää :'D.
Tilasin taas muuten korealaisia meikkejä, mut ylläri ne juuttu tulliin. No ei vissiin ehi tänne enää tänään, joten unboxailen niitä sitten teidän kanssa ens viikonloppuna. Mikäs sen kivempi alottaa syysloma kun testailemalla uusia meikkejä!^^ Syysloman jälkeenki on enää vaan viikko KDC:hen!! Apua. 

4 kommenttia :

  1. MINHO!!! <3 ;;__;; Mä voin ostaa sen jos myyt *vink vink*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa voin kyllä siitä luopua :'D

      Poista
    2. Oi kivaa ^^ Laitatko mulle vaikka facessa viestä niin voidaan keskustella paremmin? ^^

      Poista

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm