(Online) shopping

_MG_3816
_MG_3818
Wää nämä ostin yheltä suomalaiselta. Tähän se 2pm fanitus sitte johti.. Lyökää joku mua. En kyllä rupee keräämään enempää levyjä, sillä mulla ei oo enää paikkoja mihin laittaa niitä :( Hyunseung oli tosi halpa niin ostin sen. Lähtee ehkä vaihtoon, koska Junhyung on mun bias B2stista. Suuri kiitos vielä^^
_MG_3823
Kerranki ostin jotain muuta ku kpop tavaraa. Kävin jopa ihan kaupassa ostamassa, enkä tilannu netistä! Aplodeja. Mun meikkivoide alkaa veteleen viimeisiä, samoin puuteri, joten olikin jo aika päivittää vähän varastoja (: Yllättävän kauan mulla kestää nää perusmeikit, koska en edes muista koska ostin noi edeltäjät? 
_MG_3828
Vihdoiiiiiiiiin!! Omg D.O on mun bias K:sta ja joku ihana suostu vaihtamaan Chanyeolin D.O:seen. Vaihtaja tosin asui Hong Kongissa. Olin (taas) aika varma, etten tulis ikinä tätä korttia näkemään, mutta onneksi kaikki kääntyi parhain päin. Posti ei mokannut tällä kertaa. Olis ollu aika harmi hukata näin arvokas kortti varsinkin jos syy on, että se hukkui postissa D: Mutta on se vaan niin söötti^^

_MG_3825
Sitte tämä. En voi sanoin kuvailla sitä tunnetta kun sain tän käteeni T____T Boys Republic on edelleen mun suosikki tän vuoden debutoijista, joten arvatkaa vaan kuka odotti tätä levyä kuin kuuta nousevaa? No minä! Tää on samalla mun ensimmäinen signed albumi^^ Tilasin tän tosiaan Soompi Shopista, joten käykääs kattomassa niitten tarjonta, jos siellä vaikka olis vielä jotain jäljellä (:

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm