To Your Heart

Vihaan kiireistä elämää. Kyllä teki varmaan tiedätte kuinka ihanaa olis koulusta tultuaan istahtaa vaan sängylle ja kattoa tvtä, lukea kirjaa tai tehä jotain sitä mistä ite tykkää. Näin koulun keskellä ite ainaki parhaiden rentoudun, kun syön jotain hyvää mansikkajätskiä ja katon korealaisia draamasarjoja. Nyt te katotte sillä "mitä?!" -ilmeellä, mutta ne draamat on oikeesti hyviä - jos kiinnostaa, niin kattokaa Oh my Lady tai To The Beautiful You. Mutta asiaan. Yläasteella ei ollu niin väliä, että tekikö niitä läksyjä vai ei, mut varsinki ku oon käytännössä ykskätinen, niin jään ihan sairaasti jälkeen, jos en tee läksyjä. Plus kesällä tein upauksen, et panostaisin enemmän kouluun, mut kun arki lähti käyntiin ja läksykasat painaa päälle, niin huokasen vaan syvään ja teen jotain muuta. Mun ei ollu tarkotus tulla tänne puhumaan taas tästä mun postailemattomuudesta, mutta antakaa anteeks, jos musta ei kuulu mitään. Toivottaavasti siellä on vielä uskollisia lukijoita jotka jaksaa lukea mun höpinöitä. Tulipas angstinen teksti, vaikka oon oikeesti ilonen :--D Nähään taas joskus!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm