Handcare routine

DSC_8062
Multa pyydettiin vähän aikaa sitten esittelyä mun käsienhoito rutiinista. Totuushan on, et mä hoidan mun käsiä tosi huonosti. Tai siis kynsistä tykkään pitää huolta ja kattoo, et lakat on kunnossa suurimmaks osaks ja jos ei oo niin lakkaan uudestaan. Mut mitä tulee sit ihoon ja muuten niin oon siin aika huono. 
DSC_8057 copy
DSC_8065
Yleensä käytän kynsienlakkauksen yhteydessä cuticle oilia ja joskus muutenkin jos kynsinauhat on tosi kuivat. Kesäsin ei välttis tarvii ollenkaan. Sit joskus jos on tosi kuivaa niin toi perinteinen keltanen sitruunapurkki kulkee kyl käsilaukus ja saatan sit sitä levittää käsille ku siltä tuntuu.
DSC_8066
Aamuin ja illoin kasvojen puhdistuksen yhteydessä rasvaan yleensä kädet tällä Aqualan L:ällä. Ja oon kyllä huomannu suuren eron varsinkin ihon tasaisuudessa ja kuivuudessa. Tääki kuivuu tosi nopeesti ja sitä ei tarvii paljoo läträtä ja iho tykkää. Suosittelen tätä kyllä edelleen kaikille^^
DSC_8055 copy

//Handcare routine. I usually dont take care of them other than applying cuticle oil whhen I do my nails and massage normal  cream on my hands on mornings and before I go to sleep. My favorite product for any area of my skin is Aqualan L!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm