Höpinää


_MG_3346
Koska on sunnuntai päätettiin Iran kanssa leipoa suklaamuffinsseja. Keksittiin vielä laittaa tumman- ja vaalean suklaan paloja muffinssien sisälle. Niistä tuli ihan syötävän hyviä!! Pitää laittaa ohje talteen, että joskus kiireen yllättäessä voi leipoa niitä. Ei nimittäin kestäny kovin kauaa :)
_MG_3347
Outgoing mail... Pari julistetta vaihtaa omistajaa samoin kuin pari photocardia! Yks ihana ihminen suostui vaihtamaan Layn Taoon ja melkeen itkin onnesta!!
Vielä enää ku saan Suhon vaihdettua Kyungsooseen, niin mun collection on kasassa *__*
_MG_3348
Sain kans mun kalenterin tuunattua valmiiksi. Ite pidän lopputuloksesta.. ja koska oon obsessed Taoris shipper, niin piti seki sisällyttää kanteen jotenkin >< Oon myös ollu tosi ahkera vkloppuna, sillä sain yhen bilsan kirjan luettua _päivässä_, muihin meni about 2 viikkoo.. Nyt alkaa kertaus, koska kirjotukset on kuukauden päästä.. hjäälp D:

Anteeksi sekavasta postauksesta, mutta rupesin tässä kelailemaan, et tämmöset saattais olla vähän kivempia silloin tällöin, kuin sellaset "jauhan yhdestä asiasta"-postaukset. Vai mitäs ootte mieltä? ^_^

2 kommenttia :

  1. Ihana Blogi! Kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa! ; D Jätin sulle haasteen mun blogiin http://theworldofshawol.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiitos minäpä kurkkaan^__^ sullakin on kiva blogi!

      Poista

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm