TO DO:

_MG_1272
_MG_1270
_MG_1269
_MG_1268
Hmm, taas aika rientää ja viime postauksesta on jo aikaa. Toisaalta oon ilonen, etten pidä tätä blogia enää minään "pakkopullana", tuun kirjotteleen tänne silloinku on jotain aihetta/kuvia mitä haluan jakaa. Tekis mieli piristää teidän ja itseni mieltä mm. muokkaamalla ulkoasu uusiksi, tuntuu vaan, että kaikki on jo kokeiltu, ja en keski enää mitään uusia ideoita, joten toistaiseks toi vanha saa jäädä. 

Mun piti kyllä tulla puhumaan tänne jostai ihan muusta ku blogin pitämisestä, mutta onhan toiki tapa alottaa :--D Pointti kuitenki oli, että koeviikko lähestyy taas ja onneks mulla on vaan kaks koetta + joku kuntotesti, mut muuten saan vaan olla vapaalla. Oon nimittäin lukioajan pahimmassa motivaatiopulassa ja en millään jaksais lukea yhtään mitään. Onko se tää talvi vai mikä? Jotta saisin ees vähän luettua niin tässä on joku to do-lista tälle viikonlopulle:
  • Teoriakokeeseen harjoittelu
  • Lue enkun kirjaa (mulla on viikko aikaa lukee 200 sivua, eih..)
  • alota lukemaan hissaa ja enkkua
  • lakkaa kynnet
  • laita valinnat wilmaan
  • opiskele japania
  • relax

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm