Rising sun

_MG_0854
IMG_1555
_MG_0834
_MG_0832
_MG_0830
Syy miks tää mun bloggailu on vähä jäätyny täs lähiaikoina on, että mun kuvakiintiö bloggerin omassa picasa- verkkoalbumissa on täyttyny ja joudun latailemaan noi kuvat Flickirin kautta. Omasta mielestä se on kauheen vaivalloista hommaa, ku ennen on vaan voinu lataa ne suoraan tänne, mut nyt joutuu leikkimään noitten linkkien kaa :--( Enkä kyllä halua poistaa vanhoja kuvia ton takia. Kyllä se tästä rutiiniksi muuttuu!

Tänään alko uus jakso ja mulla on varmaan maailmankaikkeuden lällyin jakso. Mullahan on siis tasan kahta lukuainetta.. hissaa ja enkkua, jotka kummatki on suht. helppoja. Noitten lisäks mulla on kaks kuvista (enkä kyllä tiiä, miks otin ne vaikka en osaa piirtää.. Piirtolahjat meni jollekki muulle tässä perheessä!) ja kaks liikkaa. Hehe :--D Mulla oli vanhat vielä, mutta päätin että en ota osaa, koska mua ei kiinnosta moinen prinsessailu niinku yhtään, joten luovutan suosiolla.

Tänä aikana on tapahtunu vaikka mitä, et en ees muista :-D (nii-i voisit päivitellä tätä vaikka siks). Joulukuu on jo lähteny hyvin käyntiin ja kohta on joulu. Leivottiin toi ylempi creepy piparkakku, joka sopii paremmin halloweeniin ku jouluun, mutta ennenku ehittiin saada se ees kuivatettua kunnolla, meijän koira päätti hotkasta sen suuhunsa, kiitos tästä. Ehkä seki oli jonkulainen mielenosotus siitä, että se oli maailman hirvein piparkakkutalo. No toi muumitalo onnistu vähä paremmin ja ehkä iran kissa ei syö sitä.

2 kommenttia :

  1. sinä ja sun kahen aineen jaksot... itelläni on kuutta lukuainetta täs jaksos....

    VastaaPoista

Canon 1000D
18-55mm
70-300mm