Camouflage Army Inspired Nailart Tutorial

DSC_0021
Kynsitutoriaalia taas videon muodossa, Tällä kertaa maastokuviosta inspiroituneena, maastokuviokynnet! Tota "ideaa" voi soveltaa monilla eri väreillä, ja niistä voi tehä ihan semmoset oman näköset kun itse haluaa. Oon saanu paljo kehuja näistä, joten suosittelen kokeilemaan. Eikä oo ees vaikeet toteuttaa :) Tässä vielä se video!


//This time i wanted to do something different and filmed my camouflage army inspired nailart tutorial on video. This idea is really simple and easy to do and you cant really fail. Also you can change the colors as you like and make it look the way you want to :)

Handcare routine

DSC_8062
Multa pyydettiin vähän aikaa sitten esittelyä mun käsienhoito rutiinista. Totuushan on, et mä hoidan mun käsiä tosi huonosti. Tai siis kynsistä tykkään pitää huolta ja kattoo, et lakat on kunnossa suurimmaks osaks ja jos ei oo niin lakkaan uudestaan. Mut mitä tulee sit ihoon ja muuten niin oon siin aika huono. 
DSC_8057 copy
DSC_8065
Yleensä käytän kynsienlakkauksen yhteydessä cuticle oilia ja joskus muutenkin jos kynsinauhat on tosi kuivat. Kesäsin ei välttis tarvii ollenkaan. Sit joskus jos on tosi kuivaa niin toi perinteinen keltanen sitruunapurkki kulkee kyl käsilaukus ja saatan sit sitä levittää käsille ku siltä tuntuu.
DSC_8066
Aamuin ja illoin kasvojen puhdistuksen yhteydessä rasvaan yleensä kädet tällä Aqualan L:ällä. Ja oon kyllä huomannu suuren eron varsinkin ihon tasaisuudessa ja kuivuudessa. Tääki kuivuu tosi nopeesti ja sitä ei tarvii paljoo läträtä ja iho tykkää. Suosittelen tätä kyllä edelleen kaikille^^
DSC_8055 copy

//Handcare routine. I usually dont take care of them other than applying cuticle oil whhen I do my nails and massage normal  cream on my hands on mornings and before I go to sleep. My favorite product for any area of my skin is Aqualan L!

EXID - Ah Yeah Dance Cover

Tässäpä nyt olis sit meidän uus coveri! :D Toivottavasti ei pettäny odotuksia. 

Halcyon comeback photoshoot

DSC_0156
DSC_0162
DSC_0147
DSC_0168
DSC_0192
DSC_0198
Halcyon on valmistelemassa taas uutta coveria, ja sen pitäis ilmestyä toivottavasti vielä tällä viikolla. Anyways tässä on jotain osviittaa ja vinkkiä seuraavaan coveriin liittyen, arvaako kukaan? Farkkua, mustaa, ja teollisuusaluetta, siitä on meidän seuraava coveri tehty.

//Halcyon's next dance cover is on your way. We decided to spend a summer day taking these nice "comeback" photoshoot photos and I really like how the photos came out. Can you guess what's out next cover?

Kuukauden suosikit - Toukokuu

Kuukauden suosikkeja taas. Mulla on ollu niiiiin kiire valintakokeiden kanssa, että huhhuh! Nyt on kuitenki kokeet ohi ja saa enää venailla tuloksia. Kirjottelen niistä sitten, jos vaikka pääsisin sisään. Jos nyt alkais tää blogikin täyttymään muista kuin suosikki-postauksistakin :D
DSC_0209
Nää hiusdonitsit on oikeesti pelastanu mun hiukset. Ei repimisiä, tiukkoja solmuja, katkenneita ponnareita, koska nää on jotenki kestävämpiä. Noilla saa niin helposti hiukset viidessä sekunnissa nutturalle. Pitäis käydä hakemassa noita lisää.
DSC_0220
Tää sweet chilikastike on tuhonnu mun elämän. Syön tätä oikeesti melkeen kaiken kanssa, salaatinkastikkeena, riisin kanssa, lihan, kalan, kanan. Keittoihin en sitä toistaiseks oo tunkenu mut melkein kaikkeen muuhun kyllä.. :'D
DSC_0224
Nää ei nyt varsinaisesti oo kuukauden suosikkeja, mut kuukauden odokkeja. Sit kun tää mun pinkki väri päästä lähtee, niin näillä olis tarkotus saada se kauhee keltasuus/oranssisuus vähentymään. En malta odottaa!!
DSC_0147
Nii ja sitte pinkeistä hiuskista puheen ollen. Tän kuun lemppari on kyllä ehdottomasti ollu nää mun vihdoin pinkit hiukset. Useeseen otteeseen oon yrittäny, mut jotenki ne on aina haalistunu parin pesun aikana. Nää nyt on ollu mulla varmaan kuukauden jo, että kiitos sille omituiselle värille, minkä nimeä en muista. Nähdään taas uusien värien kanssa joskus.

//Monthly favorites. Donut hair tie, makes life easier, Sweet chili sauce, makses life tastier and hair products make my hair prettier. LOL.

Comparison: Etude House Surprise Essence Concealers

DSC_0134
Heippa! Tänään olis vuorossa vihdoin se odotettu peitevoidetesti/vertailu näillä Etude Housen Surprise- sarjan peiteväreillä. Päätin ottaa mun jokseenkin tummat silmänaluset testinkohteeksi joten here we go!
Mulla on tässä nyt verailtavana siis Etude Housen Surprise Essence Concealer Kit, jonka ostin aikasemmin. Tässä tulee kaksi eri väriä mukana ja ite oonkäyttäny vaan sitä vaaleempaa. Tämä on sävyssä #01 Flaw Coverage. Tän koostumus on myös enemmän vahamaista.
DSC_0139
Toisena on sitten tää nestemäisempi versio, jota levitetään semmosella huulikiiltoharjan tapasella harjalla. Tää on about saman väristä kuin tossa Kitissä oleva vaalee sävy. Eli tää on sävyssä #01 Light Beige.
DSC_0140
Tässäpä siis meikitön naamani.
DSC_0125
Ja tässä vaihe 1. eli vasempaan silmän alaluomeen kevyt kerros ykkösvaihtoehtoa ja sitten oikeeseen silmään pari tippaa ykkösvaihtoehdon vetisempää mallia, eli kakkosvaihtoehtoa.
DSC_0128
Lopputulos on tässä alhaalla. Käytin levittämiseen meikkivoidesivellintä ja laitoin lopuksi sitä muutama postaus taaksepäin mainitsemaani Maybellinen puuteri/meikkivoidesysteemiä.
Huomasin ite ainakin, että toi voidemaisempi peiteväri jätti ton ihon vähän kellertäväksi. Ehkä jos sekottais sitä tummempaa väriä ihan vähän mukaan, niin lopputulos vois olla mun iholle parempi. Muuten toi voidemainen kyl peittää yleensä paremmin. Varsinkin näpylöille ja muille pienille osille se on parempi, koska se ei lähe liikkumaan niin helposti, mitä toi nestemäinen sitten tekee. 
DSC_0133
Tässä vielä lyhyet pros and conit näistä kahesta
Concealer Kit
+hyvä peittävyys
+kaksi sävyä
+siisti pakkaus
+peili sisällä
- hankala levittää
-keltaisuus
-paletteihin kerääntyy pölyä sormista ja siveltimistä


Concealer (liquid one)
+Helppo levittää
+pieni ja kätevä pakkaus
+hyvä peittävyys
+helppo käyttöinen isoilla alueilla
+oikea sävy
-sotkuinen purkki
-tuote lähtee vaeltamaan päivänmittaan

Kumpikin on siis ihan hyvä valinta ainakin itselle, mutta varmaan jatkan vielä etsimistä paremmasta. Luultavasti tulen kuitenkin ostamaan näitä uudestaan, koska hinta/laatu -suhde toimii.

//I bought these two concealers a while ago and decided to test some of their differences and see which one works better for me. Both are Etude House Surprise Essence Concealers. Other one is the creamy one with two shades and the other one is liquidy one.
First of all I found both of them working pretty fine. Creamy one leaves a bit of a yellowish feel onto my skin, but I guess I could correct that one with the other shade by mixing those two up. I like both and I would see myself buying these again in the future unless I happen to find a better one. These are pretty cheap but still do a decent job. All though there are things which annoy me and they are: Creamy one is kinda difficult to apply, and it accumulates all dust particles from fingers and make up brushes on the palett. Also the liquid concealer doesnt seem to last very long and you might wanna re-apply it during day. 

New Baby

Kiirettä pukkaa valintakokeisiin lukemisen kanssa. Just eilen tulin Tampereelta ja tänään oli koulun päättäjäiset. Äkkiä meni sekin vuosi ja nyt jännitetään, että mihin sitä seuraavaksi joutuu. Ennen kuin meen lukemaan vähän lisää, niin tota mulle tarjoutui tämmönen tilaisuus ostaa uus kamera, joten siitä tää postaus. Eli siis oon kuvannu tähän asti kaikki postaukset Canonin 1000D:llä joka on oikeesti yli 5 vuotta vanha :'D Kelatkaa paljonko tekniikka on kehittyny siitä! Kyllähän tolla vielä ihan ok kuvia ottaa, ja varsinki jos jaksaa panostaa jälkikäsittelyyn, niin ihan kivoja kuvia sillä saa. Ainut mikä mua häiritti oli tosiaan vaan se, että siinä ei sitä video-ominaisuutta ollu. Kerran kun sit tämmösen tarjouksen sain, niin olihan siihen sit tartuttava.
Elieli, uutena kamerana toimii tästä lähin Nikonin D5100. Vähän pelottaa hypätä toiseen leiriin varsinkin kun mulla on jo kiva määrä erilaisia Canonin objektiiveja ja toi kamera on muutenki tosi erilainen. Välillä meinaa tulla itku ku pitää ettiä jotain tiettyä toimintoa vaikka kuinka kauan, mutta eiköhän se tästä :'D
_MG_7950
Mulla on tohon kameraan tällä hetkellä Tamronin 10-24mm 3.5 -objektiivi ja kaipaisin kyl kaveriks jotain muutakin, mut mennään nyt aluks näin. Tästähän nyt sit löytyy videointimahdollisuus ja sehän minua sitten riemastuttaa. Tässä on myös melkee kaksinkertaisesti resulaatiota kuin tohon Canonin omaan. Noi kaks kameraa painii ihan eri sarjassa, joten en ees lähe punnitsemaan kumpi on parempi, koska no toinen on sit kaksin kertasesti vanhempi :'D
_MG_7956
Tykkään siitä myös, että tässä on kääntyvä näyttö! Näkisitte oikeesti mun kuvausasennot välillä kun ei nää :'D Mut mun makuun ja Canoniin tottuneena osa noista toiminnoista on ihan hassua ja varsinkin nappulat on ihan vääräs paikas. Tokihan se canonissakin riippuu aina mallista, mut yh.


Tässä vielä ihan huvin vuoksi about samasta kohtaa otettu kuva samasta kohteesta. Muokkaamattomia ja samoilla asetuksilla. Ensimmäinen Canonin ja toinen Nikonin. Voittaja on ihan selvä. Mun baby ansaitsee nyt jäädä eläkepäiville. Miksiköhän kutsun tätä uutta..?
_MG_7960
DSC_0555
Onko teillä jotain viha-rakkaus-suhdetta jompaan kumpaan merkkiin? Ite oon aina ollu vähän Nikonia vastaan, koska mun mielestä Canon tekee paremmat kamerat. Saas nähä miten käy. Haluaisin joskus kokeilla jotain 60D:tä tai vastaavaa niin pääsis oikeesti vertaamaan eroja.