It's so fluffy and pink

gf


Viime viikolla käytiin Viisan kanssa yhdessä Tampereella tekemässä Seventeenille projektia. En tiiä mitä siitä saan kertoa, joten en kerro siitä sen enempää. Otettiin nää kuvat sitä projektia varten eilen ja ajattelin nämä muutamat tulla teillekin jakamaan. 
vv xc
DSC_0025
En oo varmaan ikinä oikeestaan kertonu mun tyylistä mitään ja tässä on aika hyvät esimerkit siitä. Kerrankin sain valita kuviin mitä haluan, eikä tarvinnut noudattaa ja seurata alkuperäisen artistin vaatteita. Kokonaisuudesta tuli tosi mun näkönen, vaikka ei hameisiin niin päädykään. 
DSC_0038 copy
Mulla on usein päiviä kun saatan laittaa päälleni jotain ihan omituista ja sitten seuraavana päivänä vetää vaan farkut ja jonku arkisen neuleen päälle. Oikeestaan Lavin ja Halcyonin seurauksena oon onnistunu löytämään tämän hetkisen tyylini ja tykkään siitä tosi paljon.
Muuten toi takki on se sama, jota käytettiin Ice Cream Caken kuvaamisessa. Kiinnostaistko teitä nähdä DIY-tyylinen postaus siitä? 


//Last weekend we were in Tampere with one of my dance crew members making this project for Seventeen along with 11 other girls around Finland. I dont know if what I can tell about the project or if I'm even allowed to, so for now I'm sorry but I cant tell anything. Anyways we took these photos yesterday for the project and I thought i would share some of them with you. I really like this outfit and it really represents my style. I rarely post pics of my outfit other than dance teaser photos but this time I get to choose what ever I want, not what the original singer had on at those times. Therefore I really think this looks like me and I like these pics a lot. My style is kinda weird cause one day I wanna wear something really weird and unique on and on the other day Imma just wear jeans and gardigan. Thanks to my dance crew I have found my own way of dressing up pretty well and I like my current style. 
Haha a lot of things to say about my outfit but what are your thoughts of this kind of style? That jacket has lights btw! You can see them  on our Ice Cream Cake video :-) Would you like to see a DIY post about it? 

☆Review - Beuer FC45 Facial Cleansing Brush☆

Tänään ollaan taas reviewn parissa! Tällä kertaa tosin jotain niin jännittävää elektroniikkaa. Viime postauksessa mainitsin ostaneeni uuden kasvoharjan ja tässä nyt olis sitä postausta sitten. Ostin Beuerin FC45 kasvoharjan siis laivalta tullessani ja maksoin siitä 23€, joka on mielestäni ihan naurettavan halpa hinta kasvoharjasta. Oottekos valmiita postaukseen? 
DSC_0010
Pidemmittä puheitta, tervetuloa vessaani ja eiköhän aloiteta. Tässä on naamani tältä päivältä. Meikit olleet naamassa aamu kahdeksasta asti eli about 12 tuntia. Ihoa jo vähän kiristää ja väsyttääkin tässä vaiheessa päivää ja on ihanaa päästä ottamaan meikit pois.
DSC_0013
Tässä sitten minä taas. Tosin nyt ilman meikkiä. Käytän edelleen meikin puhdistukseen haaleaa vettä ja Aqualan L:ää. Itse kasvojen puhdistukseen käytän muistaakseni kasvojen puhdistusrutiini-postauksessani kertoneen, että käytän Lumenen herkän ihon puhdistusainetta, ja edelleen se sama puuteli käytössä.
DSC_0039
Sitten kun on saatu meikit puhdistettua, niin on aika kaivaa tämä kätevä vehje esiin ja do the movie magic. Tässä jotain kivaa nippelitietoa mitä harjan nettisivuilla sanotaan:

  • Water-resistant IPX-7 - for use in the shower
  • Illuminated ON/OFF switch with indicator lamp
  • Battery operated
  • Battery level indicator for low batteries






Ja itse harja näyttää tältä:
DSC_0017
Mielestäni harjaa on tosi mukava käyttää verrattuna esimerkiksi bodyshopin kasvoharjoihin, joita pitää siis itse pyörittää ja hangata. Tässä Beuerin versiossa ainakin harjakset on todella pehmeät ja laitetta helppo käyttää. Laitteessa on kaksi toimintoa: nopea ja hidas. Itse käytän hidasta toimintoa päivittäin, koska en halua rasittaa puhdistuksella ihoa liikaa.
DSC_0019
Itse laite toimii pattereilla, tosin en tiedä vielä, että kuinka paljon pattereita tuo syö (mukana tuli myös omat patterit ++). Laitteessa on myös aikakatkaisu! Se pyörittää noin 2 minuuttia aina kerrallaan, joka on minusta suuri plussa. Hyvää on myös laitteen vedenkestävyys. Se on tosi kätevä napata suihkuun mukaan ja puhdistaa iho siellä.
DSC_0030
Itse käytän yleensä 1-2 pyörityskertaa, eli laite katkaisee itse itsensä 1-2 kertaa. Eron normaalin pesun ja tämän välillä huomaa välittömästi. Ihon on ihan älyttömän pehmeä heti kun huuhtelen kasvoni. Kaikki pienetkin epäpuhtaudet on poissa ja esimerkiksi omat arvet naamassa pienenee ja katoaa huomattavasti nopeampaa kuin mitä käsin pestynä. Iho on myös tosi tasainen ja varsinkin rasvaa laittaessa se vain liukuu nätisti paikalle :-D

Jotta postaus ei menisi aivan ylistämiseen, niin katsotaan sitten niitä huonoja puolia. Laitteen mukana ei tullut minkäänlaista suojapussia tai -koteloa, jolla harjaa saisi esimerkiksi kuljetettua paikasta toiseen ilman, että sen harjakset likaantuu. Myöskin koen sen hieman epähygieeniseksi, että sen säilöö jossain kaapissa ihan avoimena, eikä siinä ole mitään suojaa. Kaikki pöly ja lika pääsee ihan avoimesti harjaksiin ja sen kautta ihooni. Siksi ennen oman naaman puhdistusta täytyy puhdistaa itse harja, jonka teen vain juoksevan veden alla. 
DSC_0032 copy
Lopullinen rating: ☆☆☆☆

// I bought this Beuer FC45 facial cleanging brush and wanted to do a review of it. It's used with batteries and the product actually came with batteries! How awesome is that. It promises 4 times smoother skin than washed with hands and I totally agree with that. My skin has never been this smooth after using this daily as part of my skin care routine. Only downside I could think of is that there's no cover or protection what comes to keeping this machine in storage while not using it.  Im afraid bacteria and dust will get into the bristles and thay way infect my skin. But overall a really nice product and I would give this one four stars. 

❥ Things I bought from Stockholm

Heippa vaan! Tänään olis tarkotus katsella mitä kaikee sitä tarttu Tukholmasta mukaan. Lisäsin postaukseen myös muutamasta nettikaupasta ostettuja tuotteita, kun koen vähän turhaksi tehdä niille omia postauksia. Mutta tässäpä nämä.

// Hello people! Today I'm showing you what I bought from Stockholm last week. There's also couple products I bought and received before my trip, so I included them in heya.
DSC_0001
1. Ruotsista ostin mm. Bilareita, joita en oo ainakaan täällä päin Suomea nähnyt. Enkä niitäkään oo vielä maistannut. Lisäksi myös mentoksia eri mauissa, Oreoita eri mauissa, Oreo-suklaata ja Smartieseja.

//1. Candies, a lot of candies. This is not even all. This is what I saved to home xD There's Oreos, bilars, smarties and mentoses. 
DSC_0016
2. Loka on ehkä parasta kivennäisvettä mitä tiiän. Ostin Vixx:in keikkamatkalta jotain mansikkajätskin makusta Lokaa ja ai että oli hyvää. Löysin myös tommosen omituisen yksilön, joka maistuu noilta pääkallokarkeilta. En kyllä tykänny siitä niin paljo ku ajattelin, mut tulipahan maistettua :'D Toi aloeverageenijuomasysteemi oli ihan älyttömän hyvää! En löytäny totakaa ainakaa Suomen marketeista..

//2. Next up some drinks I bought. Like I mean water.. Loka is maybe one of the best soda water I know. So many different tastes. That AloeVera drink was also soooo gooooooood. I wanna buy it from Finland :(
DSC_0004
DSC_0006
3. Koska niin. Kävästiin pikapikaa Victoria's Secretin liikkeessä ja mun mukaan tarttu tota  Pure Seduction tuoksua - joka siis on mun ylivoimainen lemppari - tommosessa pikkusessa matkakoossa. Isoa kun en jaksa aina joka paikkaan rehata nii toi kulkee kivasti kassissa! Nää kolme tais maksaa noin 12€

//3. We went to Victoria's Secret store and I bought my all time favorite scent - Pure Seduction - in these cute little travel sizes. They are so handy to carry with you! These cost somewhere around 12€ 
DSC_0010
4. Laivalta ostin tämmösen elektronisen kasvoharjan. Hintaa tällä vekottimella oli 22,90€ ja puhun tästä sitten lisää reviewnin muodossa ihan omassa postauksessa.

//4. I bought this electornic face washing brush with 22,90€ and I'm going to make a review of this, soo wait for it.
DSC_0013
5. Tämä on yksi tuotteista jonka tilasin netistä nimittäin Shillsin peel-off mask. Tää tais maksaa 6-7€ ja tästäkin tulee ajallaan review :)

//5. I bought this one online earlier and it cost 6-7€ Imma make a review of this one too. 
DSC_0022
6. Liityin nyt tähän kerhoon ja ostin sitten kokeiluun EOS:än huulirasvan. Haluaisitteko nähdä tästäkin ihan oman postauksen? Tää kyseinen pallero on laivalta ja maksoi siellä about 7€(?)

//6. Like finally I bought this EOS lipbalm thing. It cost about 7€ I think. If you wanna see a review of this one let me know :)
DSC_0027
7. Ihan ruotsalaisesta Ikeasta lähti mukaan nää purkit ja lautaset. Nää makso kappaleelta joku 3€

//7. These ones cost around 3€and they are from Ikea. 
DSC_0032
8. Oikeesti rakastan Skopunktenin valikoimia. Etitittiin tätä liikettä varmaan tunti ja ku viimein se löydettiin niin oli pakko ottaa mukaan jotain. Nää kenkulit makso 30€, joka ei oo mun mielestä mitenkään paha hinta tällasista. 

//8. Omg, I love. I mean I LOVE Skopunkten. Their shoes are just so awesome and pretty cheap. These ones cost 30€ and I love them!
DSC_0040
9. Ikeasta kanssa nämä tuoksukynttilät. Tuoksu on vanilja ja taisivat maksaa 1€/kpl :'D Nää tuoksuu niin hyvälle. Olisin oikeesti voinu jäädä asumaan sinne kynttiläosastolle.

//9. These candles are also from Ikea. They were 1€ each and they smell like vanilla. Ohhh so goooodd. 
DSC_0042
10. Ton ihanan ja ehdottomasti lempparirepun ostin Stadiumista 20€:lla. Kengät on joko XXL:ästä tai Stadiumista ja maksoi 30€. Sukat monkista 4€. Ette oikeesti tiiä kauanko oon ettiny noita  tommosia Suomesta. Monkia kun ei täällä meillä päin missää lähellä ole niin eipä oo kivoja sukkiakaan. Snapple on ICA:sta ja hyi että oli pahaa. En osta noita enää ikinä ._.

//10. My new favorite bag is from Stadium (20€), shoes from XXL or Stadium with 30€, socks are from Monki (4€) and that very bad tasting Snapple is from ICA. 
DSC_0045
11. Ja vielä loppuun kasa vaatteita. Elii. Harmaa paita on H&M:stä ja äiti osti sen mulle, niin ei mitään ideaa mitä se makso. Noi mustat shortsit on NewYorkerista ja taisivat olla 12€, niissä on semmonen kiva vetskari edessä ja ne on korkee vyötäröiset. Tykkään kovaa, koska en vielä omista yhtiäkään korkeavyötäröisiä shortseja. Kuvasta jäi uupumaan loput vaatteet, koska ne oli jossain ja ei kuvaan ehtinyt. Eli siis löysin Dr. Denimit vaaleen farkun sävyssä ja vähä silleen hassusti pestynä 20€:lla!!! Rakkaushousut. Sekä myös H&M:stä semmonen kukkanen collegepaita, jonka äiti myös minulle osti, joten hintaa en tiedä.

// Couple clothings I bought. Grey shirt is from H&M, my mom bought it for me and black shorts from NewYorker (12€).

Farkkuhameen tilasin Choisesilta ja hintaa tais olla 7€ Toi näyttää niin hyvältä niitten sukkien kanssa. Paketissa mukana tuli myös toi raitapaita (5€) ja yks maailman hienoin croptop, mut esittelen sen sitten myöhemmin :D Vähän pelotti tilailla taas aasialaisista kaupoista kun koot aina on vähän mitä on, mut tällä kertaa kaikki onneks mahtui. Ainut miinus on, että tilauksen käsittely kesti viikoja, ettei jopa kuukautta. I mean kiva.. Ja postista saapuminen ainakin 3 viikkoa. Että ei sieltä kannata kiireessä tilata. 



Back from Stockholm

Viime viikko hurahti matkailun merkeissä ja tarkemmin sanottuna Tukholmassa. Sain jonkun pahemman flunssan just ennen lähtöä ja sen takia mun loma oli suurimmaksi osaksi sängyssä makaamista ja lepäämistä. Vieläkin on vähän yskää ja sen semmosta, mut alkaa näyttää jo vähän paremmalta. 
Tällä kertaa jätin järkkärin suosiolla kotiin ja nappasin mukaan GoPron. Kuvasin ihan lyhyitä pätkiä matkalta ja kokosin niistä videon. Tässä olis ensimmäinen osa, joka koostuu laivamatkasta, sekä ensimmäisestä päivästä Ruotsissa. 

Koska en saanut halunnut voice overia videoon tehdä ja vlogaus jäilyhyeksi, niin ajattelin kuvata ihan videoo jossa selitän mitä tehtiin. En tässä hälinässä sitä kuitenkaan pystynyt toteuttamaan, joten tämä ensimmäinen video täytynee selittää tekstein. Toisen osan yritän tehdä viikolla, jolloin kotona on vähemmän porukkaa metelöimässä.

Joo eli siis ensimmäinen päivä vierähti nätisti laivalla. Lähettiin 1 aamulla ajeleen kohti turkua, jossa laiva sit lähti joskus 8 aikaan. Mulla oli vielä kuumetta yöllä kun lähettiin, mutta laski sitten kun päästiin perille. 
Oltiin kuuden ja seittemän välissä paikallista aikaa naapurimaassa ja siitä sitten lähettiin kaupan kautta leirintäalueelle ja nukkumaan.
Virallinen ensimmäinen päivä Ruotsissa pyhitettiin "nähtävyyksille". Käytiin kattomassa Drottningholman linnaa ja puutarhaa - taas. Onhan se ihan nätti kyl joka kerta. Linnan jälkeen suunnattiin sukuloimaan ja sapustettiin siellä hyvää ruokaa, josta valitettavasti ei oo videomateriaalia.  
Illalla palattiin sitten takasin leirintäalueelle ja saatiin wi-fi jotenkin toimimaan, joten nopeiden päivittelyjen jälkeen mentiin vaan nukkumaan :'D Ei siis kauheen ihmeellinen päivä, mut ainakaan ei satanu. 

The health benefits of coconut oil

DSC_0007
Ajattelin tulla tänään kertoo vähän tästä jo vähän aikaa joka paikassa pyörineestä kookosöljystä. Kookosöljy sisältää tyydyttynyttä rasvaa, joka yleensä väitetään vaaralliseksi, koska se nostaa kolesteroliarvoja ja tarttuu valtimoiden seiniin, voiden aiheuttaa tukoksia. Kookosöljyn rasva on kuitenkin kasvipohjaista ja näin sillä on todettu olevan täysin vastainen vaikutus. Se nostaa hyvän kolesterolin arvoja ja sitä pidetään erittäin sydänystävällisenä rasvana. Kookosöljyllä on muitakin terveysvaikutteita ja alempana selitän niistä lisää. 
DSC_0004 copy
Luin jokin aika sitten, että liiallinen alumiini aivoissa voi laukaista monia sairauksia, joista vakavimpana Alzheimer. Alumiinia verenkiertoon tulee ainakin niinkin jokapäiväisestä tuotteesta kuin deodorantti. Alumiinin on tarkoitus tukkia hikirauhasia, jolloin hien eritys hidastuu. Just kattelin cittarissa, että melkeen jokainen marketin deodorantti sisältää alumiinia. Ainoona on hajustamattomat vaihtoehdot, jotka ei sit oo kivoja, koska niissä ei oo sitä tuoksua. Biothermillä on kait jotain alumiinittomia vaihtoehtoja, mut ne maksaa 20-30€/pullo, että..
Mites tää meidän kookosöljy sitten liittyy asiaan? Kookosöljyssä on todettu olevan bakteereja tappavia ominaisuuksia ja sen lisäksi, että sitä voidaan käyttää deodoranttina, niin sen on todettu vähentävän Alzhaimerin riskiä. 
DSC_0001
Kookosöljyllä on paljon käyttömahdollisuuksia, joista itselleni tärkeimmät ainakin juuri tuo deodorantti osuus, jota kokeilen tällä hetkellä, sekä sen kosteuttava ominaisuus. Tästä saa myös kätevästi tehtyä erilaisia face maskeja, kuorinta-aineita, rasvoja ja lista vaan jatkuu. Sen lisäksi, että sitä on helppo käyttää kosmetiikassa, se toimii oivasti myös ruuanlaitossa. Varsinkin moni aasialainen ruoka pohjautuu kookosöljyn käyttöön, joten eikun kokeilemaan.

200 gramman purkki maksoi 5-6€ ja se säilyy kauan! Ei ollenkaan paha hinta siihen nähden miten moneen asiaan tätä voi käyttää ja tätäkään ei tarvii paljoa laittaa kerralla.

//Coconut oil - 200g of this weird saturated fat and so many things where to use it for. It does not only smell good but is also has a lot of health benefits for example it lowers the risk of Alzhaimer and heart attack ! You can use coconut oil in cosmetics (deodorant, facemask, scrub, etc.) and in cooking. 

Kuukauden suosikit - Kesäkuu

Puolet vuodesta takana päin ja toivottavasti parempi puolisko vielä edessä. Mutta kuten tuttuun tapaan, niin kuunvaihdos tietää taas suosikkipostausta. Tässä on mun kesäkuun suosikit :)

DSC_0006
Ensinnäkin mitä olisi kesä ilman herneitä? Mä en hirveesti tyksi mansikoista. En tiiä johtuuko se jollain tasolla piilevään allergiaan, koska ne tuntuu musta tosi kirpeiltä ja jossain välis rupee kutittaan suuta. Tai sit ne vaan muistuttaa mua nii paljo kirsikkatomaateista, että  kartan niitä ihan vaan mielikuvan takia. Mut joo herneet on se mun kesäherkku.
DSC_0010
DSC_0013
Ostin viime kuussa myös uuden puhelimen! Nokialaiseni ei enää oikeen halunnu toimia, joten vaihdos tuli tehtyä sitten. Päädyin sit lopulta ostamaan LG:n puhelimen ja ainaki toistaiseks oon ollu tyytyväinen. 
DSC_0022
En tiiä miks rupesin käytämään rannekelloa koulun loputtua, mut jotenkin oon saanu siitä kivan kesä"korun"lol.
DSC_0024
Tää Etude Housen BB -voide on kyl pelastanu mun kesän. Normaali meikkivoide, jota käytän talvisin olis ihan liian raskas ja aiheuttais mulle vaan näppylöitä. Tää on paljon kevyempi kesään, mut tässä on kuitenkin aurinkosuojaa ja sitä BB-voiteelle ominaista hoitavaa ominaisuutta. Suosittelen!
DSC_0033
Ja viimesenä, se mitä ei BB-voiteesta saa muulle iholle, niin se otetaan sitten muualta. Eli aurinkorasvasta. Mitä enemmän suojaa sen parempi :'D SPF 50 riittäköön. 

//This time let's take a look to what products/things have been my favorite during June. I dont really like strawberries so my summer sweet is peas. BB-cream and sunscream protect me from sun during summer and I also bought new phone in June.

Heart Attack

Kesässä parasta on se, että voi mennä spontaanisti opettelemaan covereita uusista kivoista tansseista. Tässä Wiggle Wigglen jatkoksi meidän duolta uus coveri, enjoy! :)