Randomia surustelua

_MG_3775
_MG_3776
_MG_3777
Pitästä aikaa postaus pelkästään kuulumisille. Syysloma on lähteny ihan kivasti käyntiin. Siivosin kaapista pari hyllyä ja löysin epämääräsen kasan lehdistä tulleita julisteita. Vein osan kirpparille jo, mutta mitäs lopuille teen? Anyone? Oon saanu kans omasta mielestäni noita koulujuttuja pois päiväjärjestyksestä ihan kiitettävästi. Tosin se kiireellisin on vielä aloittamatta.. Ei vaan oikeen innosta. Ehkä otan itteeni niskasta kiinni, niin saa sitte loppuloman laiskotella, eikä tarvii ajatellakaan sitä :) Muuten oon vaan soittanu iTunesia sekoituksella ja kuunnellu kaikkia vanhoja unohdettuja biisejä. Tässä muutama:
Aja-x - Hot Game

B1A4 -  Baby Good Night

B2ST - Midnight (Happy 4th anniversary ♥)

Infinite - Nothing's Over

UKISS - Stop Girl
Mukava herätys aamulla kun facebookin etusivulla on ilmoitus, että oma biaksesi jättää ukissin .____. Tottakai terveys on etusijalla, mutta toivon, että toi on taas joku spämmi, koska ei saa viedä mun Donghoa :(( En tiiä mitä teen, ku en nää sen naamaa enää videoissa D': 

Photocard unboxing #5

Voi huhhuh! Oon vieläki ihan poikki kaikesta tästä HTML-koodi opiskelusta. Enkä oo ihan vieläkään varma ton taustan kanssa, mutta antaa nyt mennä ainakin vielä paremman ollessa hukassa. Tässä olis kuitenkin viimeinen toistaiseksi viimeinen osa photocard unboxingia. 
_MG_3769
_MG_3770
Eli nää tuli ihan Suomesta ja samalta ihmiseltä. Hoyan She's Back -kortti. Oon halunnu tota ihan yli kauan, koska se on niin nätti tossa. Kattokaa nyt T__T Sitte toi Chanyeolin Growl ver. A:n vaihdoin D.O:n B. versioon (toki jouduin maksamaan vähän lisää).
_MG_3772
Tänään aamulla oon jo ylittäny itseni miljoona kertaa, kun alotin tekemään enkun yo-vihkoa. Sainkin tehtyä jo monivalinnat, eli ei oo enää paljoo jäljellä. Tein kans ton enkun aineen, niin ei tarvii sitä stressata, koska äikässä on ihan tarpeeks ressaamista. Miks pitää antaa syyslomalle, joku miljoona esseetä kirjotettavaks? Tosin mielummin näin, että on vapaa viikko aikaa kirjottaa, kun olis koulua vielä lisäks, joten ehkä oon vaan hiljaa taas.. 

Ensi kertaan~
Heippa! Halusin vain ilmoitella, että näin syyslomalla ajattelin pistää blogin ulkoasua uuteen uskoon. Älkää siis säikähtäkö, jos kuvat pomppii silmille tai muuta yhtä vakavaa, koska se on väliaikaista. Luultavasti siis hassut muutokset eivät ole pysyviä, vaan ne vaihtuvat normaaleimmiksi lähipäivinä.

Kiitoos (:

Photocard unboxing #4

_MG_3765
Apua! Onko tää jo neljäs? Vielä ainakin yksi tulossa, ehkä toinenkin, ellei posti oikeesti hukannu sitä kirjettä.. Joka tapauksessa tänään sain tossa hetki sitten käsiini paketin, jonka sisältö paljastui Taon Growl ver. B -kortiksi. Oon odottanu tätä kaikista eniten ja tietenkin se tuli viimesenä~ Asia miksi olen iloinen, on se, että nyt mulla on kasassa kaikki Taon kortit (lukuunottamatta pop-up store kortteja, koska niitä ei tule kuitenkaan albumin välissä)^^
_MG_3767
Ettei päivästä vaan tulisi tylsä, niin seuraavaksi odotellaankin sitten Boys Republicin "comebackiä" tai debyyttialbumia, miten vaan. Biisit on jo julkaistu, mutta missä on MV? .__. Tää trollailu on enemmänkin SM:in alaa, eikai universalki ala siihen.. ? Ei, jos multa kysytään, mutta eipä taideta :'D


Photocard unboxing #3

_MG_3671
_MG_3673
Unohdin eilen täydessä kiireessä ottaa tää kuvat. Eli siis photocard unboxingia olisi taas luvassa. Sain perheenlisäystä kun D.O ver. B Growlista tipahti postiluukusta eilen. D.O on mun bias EXO-K:sta, joten olihan tämä pakko hankkia. Ostin tämän ihan ebaystä. Toimitus oli nopea tracking codella, ja kortti tuli täydellisessä kunnossa perille^^
Toinen on tuo Dongwoon Destiny photocard, jonka itseasiassa vaihdoin Woohyuniin. Woohyun on mun kolmas bias, joten oli vähän vaikea luopua siitä, mutta Dongwoo on silti parempi :/ Henkilö, jonka kanssa vaihdoin, asuu Australiassa. Vaihto meni nopeammin kuin viimeksi, joten olen tyytyväinen :)
Sitten ihan muihin asioihin. Ilmotin itseni kpoptanssiryhmään, ja eilen oli ensimmäiset harkat! Meitä oli siellä vain minä + vetäjä/toinen jäsen. Tanssin EXOn Historyn "alkulämmittelynä", ja mun onneks se meni vähän niinku pääsykokeesta, eli pääsin ihan varsinaiseen ryhmään, joka tulee jatkossa tekemään mm. Youtube covereita ja luultavasti esiintymään. Daebak! Vihdoinkin sain jotain aktiviteettiä elämääni, koska luistelun lopettamisen jälkeen ei oo tullu liikuttua mitenkään...ylimääräisesti. Joten ihan kiva, ettei tuu sitten istuttua koneella koko päivää, vaan saa tehdä sitä mistä oikeasti tykkään (: 
Mulla on muuten tässä jaksossa äikän 8 ja 9 kurssit. Opettajat jo valitteli, että tuun kuolemaan. Ovat varmasti oikeessa, mutta näillä mennään :--D Mielummin pidän tän kurssin "täytenä" (mulla on 4 palkkia), ja sitten ensi jaksossa vaan enkun kertauskurssi kuin, että sitten ensi jaksossa olis hemmetisti hypäreitä.
Mutta joo nähään taas!

Ylläripylläri

IMG_2746
Nyt on aika paljastukselle. Nimittäin taannoin kuulin, että VIXX olisi tulossa Ruotsiin keikalle marraskuun alussa. En muista enää, että kuinka tarkkaan oon ilmoittanu asiasta täällä, mutta biksu kuuluu mun kuunnelluimpiin ryhmiin. Eli fiksuimmat saattoi jo päätellä, että oon enemmän kuin menossa tonne! No eilen pamahti liput myyntiin suomen aikaa 8 illalla. Tossa ylemmässä kuvassa kello on jotain 19:45 ja olin jo täysissä asemissa, sormet venyteltynä ja silleen. Tuijotin DHL:än sivuilla virallista kelloa ja kellon pamahtaessa 20:00 päivitin sivuja äkkiä ja jotenkin onnistuin saamaan paikat!! En oikeen vieläkään ymmärrä, että oon menossa kattomaan mun ensimmäistä kpop showcasea. 
IMG_0947
Sain paikat "permannolta" riviltä 6! Eli oon siskoni kanssa tosi edessä. Harmi, että tonne ei saa ottaa kameraa/älypuhelimella ei saa ottaa kuvia. Olisin kovasti halunnu tuolta jotain muistoja :( Toivottavasti julkasevat sitte myöhemmin official kuvia:3 

Photocard purchase #2

BLOCK B IS BACK BITCHES!!
_MG_3663
IMG_0923
En pysty keskittymään kirjottamiseen, koska Po:n räpit on jotain täydellistä. Kattokaa Ukwonia *___* Toi biisi on ihana. Mutta kuitenkin asiaan.. Eilen sain ylemmän kuvan photocardit ja tänään tuli tuo Kris. Sehun on korean press kortti, josta oon ihan hemmetin ilonen! Koska ostin noita niin monta, sain alennusta, jolloin toi kortti ei maksanu ku 12$!! Muut onkin sitten kiina painoksia. Tosin Taon myin kaverilleni, koska itelläni se jo on. Ton yhen ryhmäkortin sain kaupanpäälle, koska se on aika huonossa kunnossa. Sitten ton Krisin ostin ebaystä, samoin kuin Taon ja D.O:n, mutta nepä ei saapunu vielä. Odotellaan.. odotellaan. 

Tää viikko voitais oikeesti ristiä postiviikoksi, koska joka päivä pitäis tulla jotain xD nojoo kestäkää!