LEVI! On se hienoo ku vanhempien hiihtolomat osuu toiselle viikolle ku omat. Sehän siis meinaa että meikä ottaa suunnaksi Levin ja viikon vapaan koulusta. Tämä myös tarkoittaa, että täällä blogin puolella on taas pieni tauko, mutta toivottavasti saan kuvattua teille kivoja kuvia tuolta :) Kuitenkin nyt pakkaamaan!!
My skincare routine
Ajattelin tänään pitkästä aikaa kirjottaa jotain erikoista ja muuta kuin yleensä, eli siis esitellä tällä hetkellä käytössä olevat kasvonpuhdistus tuotteeni. Toivottavasti tästä on apua joillekkin :-)
Ensinnäkin aloitan aamuni ja iltaisin meikinpoiston pesemällä kasvoni Acon kasvonpoistogeelillä. Toi siis vaahtoontuu ku pääsee kosketukseen veden kaa, eikä siis ole geeliä kuin purkissa. Toi on suunnattu normaalille iholle, mutta Acolta saa myös rasvaselle ja kuivalle iholle sopivia tuotteita. Kuorin myös naamaa silloin tällöin, ehkä kolmen päivän välein. Tällä hetkellä kuorintavoiteena on Lidlistä joskus ostettu puuteli, mut ajaa asiansa ihan ok:sti, et älkää tuomitko ulkonäön perusteella :-D
Pesun jälkeen satunnaisesti putsaan vielä kasvovedellä, mutta itellä kasvovesi kuivattaa kasvoja, joten en käytä sitä ku ehkä kerran viikossa. Liian kuiva iho aiheuttaa mulle ihan sairaasti näppylöitä, ja muutenki kasvoveden jälkeen iho jää ärsyttävän kireäksi. Acon tuote muuten tämäkin.
Nämä kaksi rasvaa on varmaan mun lemppareita ikinä! Varsinki toi vaaleenpunanen. Noi kosteuttaa tosi hyvin, mutta samalla kuivuu nopeesti, ja toimii hyvin meikin alla. Noi on kans pitkäkestosia, joudun ostamaan uuden ehkä 3kk välein.
Lopuksi vielä lemppari huulirasva! Nää Carmexin huulirasvat on tosi kivoja, ei haise pahemmin miltään, kostetuttaa hyvin jne.
Niinkuin huomata saattaa, suurimmaksi osaksi käytän siis Acon tuotteita, joita saa luultavasti jokaisesta apteekista. Ei ole kovin kalliita = 10€/purkki, mut noi on kaikki tosi pitkäkestosia! Ite suosittelen erittäin lämpimästi. Jos jotain kysyttävää, niin kysyä saa kommenttiboksissa :)
Vanhat 2013
Tässäpä näitä vanhojen kuvia. En oo onneks ku vaan viikon myöhäs, mut antakaa anteeks. Itsehän en vanhoja tanssinu, mut en kyllä kadu, että vaivauduin paikan päälle katsomaan tansseja. Kaikki enemmän ja vähemmän tutut ihmiset oli niin nätteinä! Ja päivänhän kruunas aasialainen tarjoilija :--D Tuolta ylärivistä kuvatessa huomasin kyllä, kuinka objektiivi mallia 18-200mm tai vastaava olis aika hemmetin kätevä. Ehkä sen vois laittaa ostoslistalle heti puhelimen ja 50mm jälkeen. Rahan menoa ei voi estää... Anteeksi muuten köyhä suomeni tänään, sanat ei varmaan oo oikein taivutettuja, mut mun päässä ei tänään kulje, joten palaillaan piakkoin :--)
Train comes I dont know its destination
Yritin hienosti liimata strasseja tohon kuoreen, mutta koska kuori on sellasta kumia, ei ne siinä pysyny :--(
JEJEJEEE! Tilasin ton Super Juniorin Mr. Simple albumin joskus ennen joulua, mutta se päätti saapua vasta eilen. Mukana tuli vielä Ryewookin kortti, I'm so happy^^ Btw lukeekohan tätä kukaan kpoppia kuunteleva henkilö? Jos lukee kommentoi kiitos :--)
Koeviikko on nyt suoritettu lusmuilemalla ja uusi jakso alko tänään. Oli kyl vähintääkin raskasta nousta aamulla viikon tauon jälkeen 6:30 ylös ja kouluun. No ei se mitään, ei aina saa laiskotella. Muokkasin muuten tässä tota ulkoasua, mitäs tykkäätte?
Just let it go
Lähin tossa joskus puol 11 aikaan bussilla autokoululle, ja koska joudun menemään sinne tuntia aikasemmin, kiitos bussien. Kävin sitten odotellessa kiertelemässä siellä täällä, ja ainoat ostokset jotka ostin on tuo korvakoru, iphone-case (makso muuten vaan 2€), sekä tuon päällyslakan, joka oli kyl enemmän sellanen "jos ostan tän, saan leiman"-ostos.
Kello kuitenki vaihtui jossaki vaihees 13 ja pääsin sitte ajokouluun ja toiselle ajotunnilleni. Nyt alko jo onnistumaan kaikki liikkelle lähdöt ja pysähtymiset. Enkä oo edelleenkää ajanu kenkään päältä! Ens kerralla olis kuulemma tarkotus mennä vähän isompia nopeuksia, ja apua ku rupes jännittää, mut kai seki hyvin menee! Nyt voisin ottaa suunnakseni sarjojen kattomisen, joten näkemisiin :)
I’m filled with errors but as I learn, I can get stronger
Tässä taas tän viikon kuvasaldoo. Mun rento jakso on nyt ohi, koska tänään oli viimenen koe, tosin mulla on nyt vajaa viikko lomaa, ennenkö muiden kokeet on ohi :--P Nyt saan vihdoin rauhas rentoutuu ja kattoo kattomatta jääneet sarjat läpi ja sitä rataa. Maanantaina ressataan taas ajotuntia, sillä mulla oli eka ajotunti eilen. Ei sammunu auto kertaakaan liikennevaloihin, ja oon aika ylpee siitä! Mut en kyl siltikään tiiä, et meniks se hyvin. En ainakaa ajanu kenenää päälle..
ps. jos ette oo nähny tota Muumio-elokuvaa, nii ostakaa se tai vuokratkaa. Oli meinaan ihan törkeen hyvä!^^Yleensä minä nukahdan tai lopetan leffan puolessa välissä kesken, ku en jaksa kattoa, mut toi oli tosi katsottava.
Tilaa:
Blogitekstit
(
Atom
)
